kolla på film igen :)

Sen jag skrev sist har jag inte gjort mycket.. Ätit kvällsmat, mamma hade gjort typ smörgåstårta eller något liknande, jag brukar hata det men idag bestämde jag mig för att prov smaka haha. Men iaf helt ärligt så ar det okej, inte världens godaste men det går helt klart att äta!

Efter det följde jag med pappa på en promenad, han gick jag cykla brevid:P Hinner inte med att gå i hans takt. Han går för fort.. Vi stannade iaf till på ica, han tänkte hyra en film, men jag  svär typ alla filmer var uthyrda! Så himla typiskt.

Iaf sen jag kom hem har jag suttit framför datan och nu har jag nyss startat en film som jag ska kolla på :) Imorrn har jag inte planerat nått än så länge, vi får se då vad som händer. Kanske ska göra lite so? usch, tråkigt det men det måste också göras :D
Go natt ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0