skön dag:)



Sorry för sen uppdatering hehe men har viktigare saker för mig faktiskt. Idag började vi skolan 12 som sagt och det var så himla skönt, och slutade kvart i 3. Men det första vi hade var spanska prov och OMG va svårt det var, mer än hälften av orden i häftet har jag aldrig ens hört?! Fick lite lätt panik. Tror nog inte att jag får godkänt på det äns för jag svarde kanske på 15 skar av säkert 50 nej usch. Men hallå vi i Hallsta är efter som vanligt, inge konstigt med det jue? :P hahah asså seriöst, jag hatade våran spanska grupp på lindbo, den var så himla seg och tror många där inne gillade inte spanska så dom typ försökte babbla bort lektionerna jämt så vi kom typ ingenstans. Så himla tråkigt när det finns nåra få som faktiskt vill lära sig!

Efter skolan tog jag tåget hem och gick raka vägen hem till min Hanna, vi går ju inte i samma klass längre och ser bara varanadra lite snabbt på nån rast ibland och helt seriöst, jag saknar min Hanna så det gör ont. För hon är faktiskt min andra halva, den som verkligen förstår mig, jag behöver inte ens säga nått jag lovar hon skulle kunna förstå mig ändå! Så det blir typ värsta kramkalas när vi träffas nu hihi:) Men jag har tur ändå för jag har ju Ella, en anna jätte snäll och bra kompis, hon ska sova här imorgon:)
Nä nu ropar lillebror att jag ska fixa nån film så lär väl göra det då :) Sen blire nå kvällsmat och dusch sen sova:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0