Torsdag :)


Gud va skönt det var med sovmorgon, gick up 8 istället för 5-5.30 som jag brukar annars när det är skola:) Nu har jag iaf fixat mig och jag känner mig ganska pigg idag. Skolan slutar väl kanske 4 idag men det gör ju inget eftersom vi börjar så sent(12). Sen har vi ju spanska prov idag, jag gjorde så mycket jag fattade i det där häftet men det var massa saker som vi aldrig äns pratat om när vi haft spanska på högstadiet och jag tror västeråsarna ligger lite före oss i spanskan, dom har nog kanske till och med läst det ett år mer än oss. Struntsamma ska göra mitt bästa på provet mer än det kan jag inte göra. Men nu ska jag käka frukost!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0