Dagen!

Ja, jag åkte ju hem till Hanna vid ett, vi öppnade våra julklappar och jag fick det jag önskade mig av Hanna så jag är överlycklig :D Här kommer bilder så ni får se!
Behövde en ny neccesär och så såg jag den här, och jag ääääälskar den! Sen ville jag också ha en bodybutter, har inte haft en på länge nu för jag har inte hittat någon jag gillat doften på men den här luktar underbar vanilj! Sen halsbandet som finns på gina tricot. De ville jag ha mest av allt, så himla fint, precis vad jag älskar! Tack så mycket Hanna, du är bäst gumman! Hade inte förväntat mig alla, bara nått litet :)
Lite bättre Bild på det fina halsbandet! :)
Nu på eftermiddagen så träffade vi ju Selma, Sarah och Teresia. Vi gick till La Torre och åt och snackade, jätte trevligt var det:) Jag tog en kycklingsallad så just nu är jag mätt som fan haha. Vi hade iaf massor att snacka om så det var kul att höra hur det är för dem nu och så :) Ja det har vart en väldigt lyckad dag och jag och Hanna planerade att på nyårsafton ska jag sova där så det blir lite myskväll tror jag :) Ja, de blev en perfekt start på mitt underbara jullov!
Vi hörs någon gång imorgon när jag har tid, det är ju trots allt julafton så då har jag inte tid med bloggen, men minst 2 inlägg ska vi nog kunna fixa :) Ni kanske vill se vad jag får? Vad vet jag ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0