Mina julklappar :)

Det här fik jag i julklapp, mer än jag önskat mig hihi :) Det enda jag önska mig var pengar och det fick jag!
Liten lista om ni inte riktigt ser vad det är på bilden.
  • ansiktsprodukter av lillebror!
  • Makeup borttagningsservetter av mormor
  • 2 olika doftljus av mormor
  • vantar av mormor
  • ischoklad av mormor
  • strumpor av mormor
  • choklad av lillebror
  • 7000kr av mamma och pappa <3
  • presentkort på makeup store for 495kr av pappa och mamma
  • Sen fick jag 5 trisslotter också av föräldrarna mina, vann 50kr på en av dem.
Jag är jätte nöjd, är så himla tacksam, min släkt är bäst! Älskar mina föräldrar, och min mormor, det finns inte ord som kan beskriva hur rar hon är, hon sätter alltid oss andra i första hand! Jag önskar jag blir en lika bra mormor som min mormor, för då kommer jag vara stolt över mig själv!
Nu ska vi snart ut till granen och tända ljus för dem som tyvärr inte kan vara med här idag, saknar dig farfar, men tänker på dig varje dag!
Sen blire hem till faster och julfika tror jag :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

Det var vackra ord av dig,nu vet du säkerligen hur mina tårar rinner nerför kinderna.Älskar dig oxå så ofantligt mycket./kram

2010-12-24 @ 19:33:29
Postat av: mommo

Nu har jag tänt dom fina ljushållarna jag fick av dig,jätte fina -:) Tack så hemskt mycket./Kram igen

2010-12-24 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0