Pinsamt haha:D



hahha, gud så pinsamt! Snäll som jag är så sitter jag med telefon vid örat åt pappa som sitter i kö. Satt med den i säkert 20minuter, piss drygt! Sen är det helt plötsligt 3kvar i kön och jag börjar gå med telefon till pappa, då vart det helt plötsligt vår tur och jag kopplades fram och en tjej börja snacka, jag ba eeh, vänta så ska du få prata med min pappa hon ba skratta haha :D Men jag fattar inte precis efter att dom sagt att jag var 3:a i kön så kopplas man fram.. Aja, just det nu har mitt nya bankomatkort kommit eftersom det andra gått ut och nu har vi låst upp det så nu har jag ett fungerande bankomat kort igen, Jippie! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0