Lite bilder från Spanien..

Orkar inte lägga in bilder från Spanien idag på facebook så lägger därför bara ut några här nu. Bilderna kommer upp på facebook nån gång i helgen. Sålänge får ni titta på dom här bilderna ;)


På ett Café vid stranden :) Det var väldigt stora vågor den dagen, till och med gul flagg. Hörde också att nån hade drunknat i undervattensströmmarna. Sorgligt!


På flygplatsen innan vi åkte till Spanien. Ni ser ju redan skillnad på brunheten på dom här 2 bilderna om ni kollar :)

Liten egobild haha. Har ingen foundation eller puder eller nått :) Så alla ni som undrat hur jag ser ut utan, nu ser ni.

Stranden :)

Redo för marknad :)

Ligger och solar första dagen, innan jag brände hela framsida kropp, riktig blekfis haha :)

Ni ser ju mina ben, hur jävla röd jag var! Sved som fan gjorde det. :(

Badade i poolen första dagen, därför jag är så blek haha:)

Mer bilder orkar jag inte lägga ut här men mer kommer komma på facebook senare under veckan. Har fullt upp nu imorgon och fredag. Men det berättar jag mer om imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0