My day :)

Inte bloggat nå idag, so sorry. Men gör nått hela tiden just nu känns det som. Finns liksom något som måste göras hela tiden eller så är jag ute eftersom vi har så underbart väder här, våran termometer visar 25 grader, UNDERBART!! Så därför blir det liksom inte lika mycket bloggande. Men ska göra mitt bästa ;)

Idag iaf så var det först skolan hela dagen, vi är ju på Saga och tränar till cabbarén. Sen hem, skulle precis blogga, då ropar mamma att vi ska åka. Jag vile följa med henne och mormor till stan. Kom hem därifrån. Satt här vid datan läste dom 20olika bloggarna jag följer sen skulle jag precis blogga igen. Då ropar mamma igen och undrar om jag vill gå ut på en promenad. Självklart vill jag ut i det fina vädret så vi gick först 5km. Sen hem, mamma var kissnödig och törstig. Sen cykla vi runt lustigkulla och åsby:) Var jätte skönt att röra lite på sig :)

Det var väl i stort sett min dag. Men det bästa med dagen är att idag är det exakt 20dagar kvar till Spanien, hör ni? 20 DAGAR! Tiden går så himla fort, känns som om det var igår jag skrev att det var över 40dagar kvar.. haha. Sen är jag världens fjantigaste men för att jag ska orka upp på morgonen så måste jag se något positivt. Så jag har gjort en sån här:



Ett slarv schema där jag kryssar för varje dag som går :D haha. Men när jag ser den på morgonen och ser att nu är det nära till Spaninen så blir jag glad och då orkar jag gå upp! Bra va? hihi..



That was me today :) Ser inte ut så just nu. För just nu sitter jag i pyjamas med blött hår. Har precis duschat och rakat benen :) Men nu måste jag föna håret sen ska jag sova :) Är otroligt trött, tror det blir så av det här varma vädret, man blir helt slut!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kjellebba

Awesome site!

2011-06-10 @ 10:45:28
URL: http://kjellebba.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0