tisdag :)

Hola Bloggen!

Idag är det som jag sa igår prick 2veckor kvar till Spanien, wooho:D Idag har jag inte gjort mycket flrst vart på saga hela förmiddagen och vi hade genrep för våran cabaré som har premiär imorgon. Sen lunch. Efter det åkte vi till Kolbäck för att kolla på Tunbos show. Hade ont i huvudet när man äntligen fick komma ut därifrån. Säger inget dåligt om den nu men aah..

Efter det satt man iaf på en full buss för att komma hem. När jag väl kom hem så var jag skit hungrig så käka några mackor haha. Sen kom mamma hem och vi stack till affären och handlade sen gjorde mamma och jag tacos. Mer än så har inte hänt idag. Nu ska jag vänta på att cougar town börjar sen blire sängen för min del. Börjar tidigt imorgon, 7.30. USCH! Men det är bara en vecka kvar till sommarlovet nu så! :D Ska försöka bli bättre med bloggandet igen men just nu har jag helt enkelt inte tid när det händer så mycket hela tiden så sista dagarna innan sommarlovet nu så kommer det bli lite dålig bloggning men ska göra mitt bästa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0