Lördag :D

Hola amigos!



Lördag idag, eftersom det är långhelg så känns det inte som lördag för mig. Känns som om jag borde vara i skolan idag haha:D Men det är skönt iaf att vara ledig :) Idag blire som sagt stallet med Moa. Ska bli kul att hälsa på pollarna igen. Har saknat dom! Säger bara herregud så mycket jag saknar ridningen!

I alla fall, vädret idag är helt underbart! våran termometer visar 30grader i solen. Men skulle väl tippa på att det är 20-23 grader i luften. Skit varmt och skönt är det iaf! ME LOVE! Idag är det bara 38dagar kvar tills jag ska till spanien, Wiiho:D Jag kan omöjligt längta mer än vad jag gör nu :P

Nu ska jag gå och äta något för jag har inte hunnit äta frukost än och min mage kurrar som faan:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket :D ja jag ska försöka :)

2010-05-15 @ 13:12:31
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0