rensa mina 3garderober :)

Sorry för den dåliag uppdateringen idag, vaknade vid 12. Efter det låg jag i soffan typ 1timme. Efter det har det vart fullt upp här hemma. Mamma och pappa ville möblera om lite så det har vi gjort i köket och vardagsrummet. Sen kom min lillebror på att han också ville ändra om i sitt rum så vi gjorde det på samma gång nu när vi ändå håller på!

Efetrsom vi håller på och gör om tvättstugan, eller pappa har börjat med det. Så har vi inga garderober kvar där så då har jag fått lov att ge Kevin plats i mina 3 garderober haha. Det var inte kul kan jag säga. Mina garderober är fulla själva utan hans kläder så det blev väldigt trångt. Men nu har min lillebror iaf rensat ur båda sina byråer i sitt rum och tagit upp sina kläder dit, så skönt!

Så nu ska jag rensa min garderob på kläder, känner att det är dags för det, har så mycket kläder som jag inte använder längre. Tur att man har grannar som kanske vill ha, det brukar dom vilja iaf ;) Så det är vad jag ska göra nu sen blire att duscha, är helt svettig av att springa runt här hemma och hålla på!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikkeliqra

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-03-09 @ 10:50:27
URL: http://mikkeliqra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0