hade tråkigt :P

Eftersom jag hade tråkigt så tog jag lite kort, jag hade ju ändå inget att göra liksom :D Ta inte bilderna så seriöst, vet hur jag ser ut. Men här kommer dom iaf.



Klänningen jag ska ha på skolavslutningen, men kommer nog ha platt hår då tror jag :)



haha, iaf, det här är klänningen jag ska på supén(stavning?) då ska jag nog ha håret som det är på bilden.



jag ser lite sur ut haha:D Men jag försöker le mer och mer på kort :)

Tog lite längre tid att lägga ut bilderna för jag blev tvungen att laga mat.. Men nu har jag iaf ätit kvällsmat. Ska nog sticka till affären snart kanske. Är jätte sugen på något gott fortfarande. Fast nu vill jag inte ha godis längre, jag vill ha grönsaker och dipp :D Vi får se hur jag gör med det, orkar jag äns ta mig till affären? hhaha gud va lat jag egentligen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Joachimoline

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-04-23 @ 20:51:04
URL: http://joachimoline.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0