Dagen..

Som ni ser är jag inte helt pigg än men på god väg!
Tänkte bara berätta lite snabbt om dagen nu. Var hos doktorn igen idag. Har tagit blodprov igen, gjorde det även igår, fast andra prover idag, natrium prover. Sen tog dem EKG också, det mest pinsamma jag vart med om men det ska jag inte gå in mera på. Sen käka mamma och jag lunch och sen hem och vänta på att doktorn skulle ringa med svar och få veta om vi skulle åka in till barnakuten eller inte. Under tiden var mamma och jag och handla sen började mamma med kvällsmat och jag strök julgardiner så de har vi hängt upp idag eftersom mamma inte har tid i helgen eftersom hon jobbar då. Så lyssnade vi på julmusik också, lite små mysigt när snön sakta föll här utanför :)
Mer än det har jag inte gjort idag, men jag tror dem här 3 vilodagarna har varit bra för mig! Känner mig liksom utvilad nu och redo för att köra igång igen, även fast vi har 5prov på 3veckor plus andra inlämnings uppgifter som man har istället för ett prov, så tekniskt sett så är ju det ett prov egentligen, så Hanna och jag räkna ihop det till 9prov på 3veckor (Y)
I morgon blir det skola för min del, ska då redovisa mitt power point, sen är det teater som gäller, det är folk med funktionshinder som ska spela upp de för oss så det ska bli intressant! Sen hela eftermiddagen från 1 till halv 5 så är det data utbildning som handlar om våra mac datorer.. suck..
Ska iaf börja blogga som vanligt igen nu när jag kommer igång med allt igen! Men nu ska jag glo på tv resten av kvällen, sen blide sängen i tid så jag kommer upp morgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0