Helgen tillägnas plugg.

Blir plugg den här helgen med för vi har allt möjligt just nu och så kommer det nog vara hela tiden innan jullovet. Men idag tänker jag inte plugga, det orkar jag inte! Men morgon så är mitt mål att göra matten, fallet, och börja på att hitta fakta om sjukdomen MS. Sen på söndag ska jag börja skriva ihop den uppsatsen och sen ska jag även börja med frågorna till inaktivitet. Inte världens roligaste helg kanske men det måste bara göras! Sen gillar jag ändå att plugga, iaf lite. Annars skulle jag ju inte plugga minst 2timmar per dag efter skoltid då.
Det gick iaf bra hos skolsköterskan idag, var helt beredd på att få höra att jag var överviktig men det var jag inte! :D Kändes nå enormt skönt, men kan säga att jag vill gå ner 5kg. Då kommer jag vara nöjd ;) Nu ska jag glo på film innan idol sen kväll blir det chics och dip, hahah..
PUSS

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK

Vill du finna en skön modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!

2010-11-19 @ 22:48:00
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0