Inne igen :-)

Tog exakt en timme för mig att skotta uppfarten. Som det brukar.. :) Nu har jag iaf fått lite träning för idag! Ni ska veta att jag har inga armmuskler what so ever, så jag kommer ha träningsvärk morgon, som vanligt efter att ha skottat snö. Nu sitter jag och väntar på att lillebror kommer hem, han har cykla iväg till affären för att köpa sån där bröd som dom bakat i affären nu på morgonen, sååå gott! Sen blide duschen och sen plugga själv och sen plugga med lillebror, han har en hel hög så det är bara att hjälpa stackarn, han gillar ju inte att plugga. Så jag är snäll och hjälper honom. Han läste en bok tillexempel, som jag inte har läst. Sen var det frågor till den, och jag kunde svara på frågorna utan att ens ha läst boken, så han fick G på den uppgiften. 'HAHAHA.. Nu ska jag kika runt efter nå nya roliga bloggar att läsa, tipsa mig gärna!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0