Skönt att springa.

Var ute och sprang utan musik eftersom jag har glömt att ladda ipoden.. Men det gick jätte bra ändå :) Var skönt att springa idag, ast nu är jag helt slut men så ska det väl vara. Nu ska jag duscha och fixa mig och sen vet jag inte vad som händer idag, jo juste måste ju hämta usb minnet! Sen ska jag nog plugga lite och sen ikväll blir det nog nån film :) Kollade på I rymden finns inga känslor härom dagen, jag tycker den var bra, blev många skratt. Jag gillade den och tycker fler borde se den. Just det, mamma fixade mina naglar nyss också, skit snyggt blev det! svart med silvrigt zebra mönster, kommer bra bild senare:)
syns inge bra, men jag gillar det :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0