UPPTAGEN

Har inte haft tid att blogga, just nu går skolan först faktiskt för vi har så otroligt mycket just nu, så jag har räknat matte och gått igenom exempel och sammanfattningar, blev dock inget klokare av det men jag har iaf försökt. Sen har jag läst lite om gerontologi, det handlar om läran om åldrandet. Vi har prov nästa vecka på det psykiska, sociala och biologiska åldrandet och det är 2 tjocka häften plus alla anteckningar, puh! Jobbigt, man är ju helt slut efter en skoldag också så det är lite jobbigt att sätta sig och plugga ännu längre.
Men nu har jag iaf nyss fixat ihop en snabb header, den första jag är lite nöjd med haha. Jag är inte duktig på sånt alls men när man inte känner någon som kan heller så får man göra det bästa av situationen helt enkelt göra en själv! Så ska börja ändra den nu så om nått ser konstigt ut under kvällen på bloggen så ska jag ha fixat det tills imorgon, så ni får ha lite tålamod :) Ni får gärna säga vad ni tycker också!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0