lördag

Morsning korsning eller nått liknande iaf:) Idag mår jag bättre och är utvilad, har dock inget roligt att göra idag :/ Måste renskriva Naturkunskaps läxan och räkna matte. Sen ska jag ta en dusch sen vet jag inte vad som händer, hoppas att Hanna ska orka ta en promenad med mig:)
Sen senare ska jag visa vad jag köpte igår också, har redan fotat det ska bara orka ladda in det i datan :P Men mamma köpte nått nytt nagellack igår. Jag använde vitt som grundlack sen drog jag på det rosa speciallacket och såhär blev det :)
Jag tycker det var snyggt och det ser bättre ut i verkligheten än det gör på bilden. Nu ska jag fixa nån mat till me an my little brother :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0