Julafton

Ser helt drogad ut i ansiktet men min jul outfit iaf :)
Min lilla bebis på julafton får vi inte glömma! :)
Julgranen och paketen, ni skulle ha sett lillebrorsmin när han fick veta att största julklappen var till mig! haha :)
Hann inte ta bild innan vi åt, alla var hungriga haha :)
Jag fick en stor tomte, trodde ni inte att jag skulle önska mig va? Tack Mormor! <3
Resten av mina julklappar, min släkt måste tycka att jag inte är tjock nog såhär mycket godis har jag nog aldrig fått förr haha  :) Men mina 8000kr satt inte fel dock, tack mamma och pappa! <3
Guldhalsbandet jag gav mamma, vet ni hur jag kämpat för att hålla mig från att ge det i förväg?! hihi :)
Inga bilder på släkten dock då ingen vill vara med på bild på internet! Det respekteras :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0