Tråkar.

Som sagt igår så höll vi på ända in på kvällen med flyttandet och sen sluta det med att jag sov över hos mormor i stan och hon har ju inget internet där än så då kunde ja ju inte uppdatera heller. Men iaf, var nyss inne på Tyras blogg och hon hade gjort ett sånt där frågeformulär som jag tänkte svara på här eftersom jag har grymt tråkigt hehe. So here it goes! ;)

När vaknade du imorse?
Svar:
8.50, kan inte sova ut längre :( haha

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
jag vill ha ägg, hahahaha.. Så snälla lilla mormor kokade lite ägg åt mig:)

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Jag ringde upp pappa eftersom han hade ringt medan jag låg i badkaret :)

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött och seg, känner mig helt seg i kroppen efter allt springande och bärande av kartonger igår.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
svarta jeans, underkläder, vitt linne, strumpor och en grå hood tröja :)

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej, har ju lite träningsvärk bara haha.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
En kycklingsoppa jag åt i Spanien haha, så god, kommer aldrig glömma :D

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
haha, har ju ingen lön, har ju bara studiebidraget men senaste lön isåfall var ju sommarjobbet i somras på 8000kr :)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
haha, har inte dragit kortet sen den 1:a februari, köpte ett läppsyl på apoteket. Har ju märkt att det går lättare att hålla i pengarna om jag tar ut dem när dem kommer för då ser jag ju att dem minskar på ett annat sätt, om ni förstår vad jag menar? haha :)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Tyras blogg hehe :)

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ikväll ska jag se någon film och äta god mat, mamma och pappa har sin 23årsdag idag :) Och nej dem är inte gifta om någon undrar :)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Den första låten jag satt på var, chris brown - crawl. Vet att den är gammal men jag har älskat den sen jag hörde den första gången hehe :)

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Jadu, för att man är nyfiken kanske? haha. Nej, men jag har ju liksom inte nischat min blogg eftersom jag gillar alldeles för många saker för att bara kunna skriva om en haha. Ni som följer vet ju att jag ger filmtips då och då, outfits ibland, sminktips ibland, visar mina bilder jag fotar ibland, visar det jag shoppar eftersom jag älskar det! Så ja, man får väl helt enkelt läsa bloggen om man fastnar för den eller inte, jag gör min grej sen får ni avgöra om ni gillar't eller ej :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
haha, oj, ingen aning. Kollade nyss arkivet och kom på att det var vid den här tiden i söndags som jag skrev inlägget om min bästa vän och visade gamla bilder på oss genom våra 4år :) HÄR kan du läsa det :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
haha, får nog ingen komplimang idag haha, vad skulle det vara för?

När fotade något senast, och vad?
Svar:
igår fotade jag senast en bild på ett vinterlandskap :)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Har redan handlat idag, en lakrisal rulle för 5kr haha.. Kommer inte handla mer idag.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Mitt soffbord :)

Vad tror du att klockan är?
Svar:
typ halv 6, kollade på klockan för en stund sen :)

Vad borde du göra idag?
Svar:
Ingenting faktiskt, vet ni hur skönt det känns? Inte haft den känslan på vääääääldigt länge!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Räknade ju upp tidigare vad jag har på mig :)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Då skulle jag fråga min farfar uppe i himlen om han har det bra där uppe, skulle kännas skönt att veta, saknar honom så otroligt mycket! <3

Ja, hoppas ni hade någon nytta av den här haha, kanske fick ni veta något nytt :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0