Söndag 31/7 11

Ja nu är ju söndagen snart över men tänkte ändå berätta lite snabbt om dagen. Vaknade kring 11 fixade mig klippte gräset, lyssna på musik och bara slappade på gräsmattan med Nico, hjälpte till att fixa mat, grillade kött, jätte gott! Sen nu på kvällen ut och cykla med Jennie i en timme ungefär och sen hem och tog en promenad med vovven i en halv timme ungefär. Ja det var min dag det. Imorgon blir det frisören och slinga lite till och sen blir det stan med bästa vännen som jag saknat ihjäl mig efter! Så ja vi lär väl höras imorgon eftermiddag!
Bjuder på en bild från i lördags innan jag och familjen stack in till stan och käka! Ni ser ju håret lite bättre också! :)
Är ju ganska ljus nu! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0