Bloggtorka

Har ingen lust till att blogga alls just nu, har inte speciellt mycket att blogga om heller för den delen. Ni kanske undrar vad jag gör om dagarna? Jag jobbar med min pappa, försöker lära mig mer om foto(går sådär), myser med lilla Nico, åker runt lite hit och dit och gör olika små saker. Sen har jag ju varit sjuk men det har börjat ge sig lite nu, men inte min astma, hostar hela tiden och medicinen hjälper knappt, en perfekt beskrivning är verkligen att andas igenom ett sugrör för så känns det, och så kan ni tänka er att man anstränger sig på det också, bara att gå upp för en trappa blir jobbigt då. Är så trött på människor som säger men det är ju bara lite astma, innan ni säger så, läs på lite om vad det faktiskt är och sen kanske ni kan tänka ett steg till innan ni öppna käften nästa gång. Var bara tvungen att få det ur mig.. Nej nu ska jag ta och rasta lilla Nico här :) Älskar vädret just nu! Men har hört att det ska bli regn igen nu? Hoppas inte! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0