Panik, aaaaah!

Imorgon har vi 2 stora viktiga prov, vi börjar med nationellt prov i engelska som är över 2timmar långt och slutar dagen med stort prov på cirkulationsorganens sjukdomar och jag kan säga att det är allt annat än enkelt! det är ingenting man kan plugga in "bara sådär". Nej för förstår man inte en sak så kan man aldrig fatta nästa för allt hänger ihop hela tiden och just dem här sjukdomarna är ganska lika på många sätt så jag blandar liksom ihop behandling symtom och alla dessa läkemedel. Sen att vi har hållit på med det här i ungefär 1.5vecka bara. Det är skit jobbigt rent ut sagt, nu förstår jag vad alla menar när dem säger att kursen medicinsk grundkurs är hemsk för den är hemskt jobbig och hade det inte varit för det att jag ändå tycker det är lite intressant så hade jag aldrig klarat av det här! Men jag har iaf suttit nu ikväll i över 2timmar och skrivit ner(se bild) det viktigaste från varje sjukdom och ska sätta mig och läsa igenom dem typ tusen gånger efter att jag bloggat klart, för jag måste få godkänt. Eftersom jag inte var i skolan idag så vet jag inte vad jag fick för betyg på provet på cirkulationsorganens anatomi och fysiologi men det känns som att det gått ganska dåligt för flera så det känns inte så bra eftersom jag vet att jag inte kunde allt :/ Men jag hoppas innerligt att jag bara behöver komplettera något litet bara så jag kan få ett G helst vill jag ju klara mig helt men jag orkar verkligen inte ett IG! Nej nu ska jag sluta tråka ut er med det här, om ni ens läst hit? haha :)
Allt det här ska jag kunna imorgon och jag har bara småläst lite i veckan, nog för att det har hjälpt men egentligen kan man väl säga att det här borde jag ha gjort direkt istället för kvällen före haha..
Har nyss käkat as god mat iaf, min mamma är superduktig på att grilla, köttet blev helt perfekt. En stor eloge till henne för det! Vad mer har hänt under dagen, jo min mens är typ slut nu för er som är intresserade så nu är smärtan nästan helt borta också, så skönt, men nu ska jag iaf boka en tid, så fort jag får lite tid till det! Men nu ska jag återgå till pluggandet, vi hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0