Shopping från stockholm

Ja här kommer lite bilder från i onsdags bland annat det jag handla i Stockholm, förövrigt så hade jag en toppen dag med min bästa vän! Måste bara berätta, vi gick nästan vilse ett tag haha för Hanna ville ha pizza och det visar sig att det finns fler pizzerior här hemma i byhålan än det finns i centrala Stockholm typ HAHHAHA.. :) Vi hitta en tillslut vid sidan av drottninggatan så vi blev nöjda! :)
Finaste vännen! <3
Väntar på att Hanna ska prova kläder :)
Always together!
Köpte nya kängor! Asså jag gillar dem tycker dem är jätte fina men det är inte riktigt något jag brukar använda men det känns skönare att gå i dem här i vinter än att stappla runt i klackar när det är halt och jävligt :)
min nya plånbok, love it!
nödvändigheter :)
julklapp till mamma :)
t-shirt 99kr på H&M
jeans 99kr bik bok
kofta 299kr bik bok :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste göras oss <3

2011-11-04 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0