Lediga onsdag!

Skulle ju ha vart ledig igår också men blev jobb ändå fast i hallsta. Så jobbade 8-16 och jag var så grymt trött hela dagen. Sen efter jobbet stack jag iaf hem till Jocke och sen på kvällen var vi och såg den nya spindelmannen filmen! Den var jätte bra :) Borde ni se ;)  Sen sov här och nu har jag nyss duschat och fixat mig lite men har ingen hårfön med mig så ligger och väntar på att mitt hår ska lufttorka så jag kan platta det, men alla som känner mig vet hur långa jävla tid det tar för mitt hår att torka, vääärdelöst. Vad jag mer ska göra idag har jag inte planerat, skönt att bara få vara i en dag! För nu jobbar jag i 13(!!!) dagar innan jag är ledig igen! Helt sjukt men det är bara att köra! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0