good day

Vad har jag gjort idag, jo jag har varit och skrivit på papper så är nu visstidsanställd! Jätte kul är super glad för det! Sen har jag köpt nya svarta jeans var en snabbis i skolan och sen hem och här hemma har jag pratat lite med Matina på skype(hon är i Norge som utbytesstudent) kul det saknar henne!
Sen har jag bara gosat med Nico här hemma och ätit några finn crisp haha :) Försöker komma igång med plugget men orkar bara inte och jag har prov på antiken imorgon det kommer nog gå skit för jag kan typ ingenting menmen. Vädret är underbart och det händer så mycket annat kul att jag liksom inte ens orkar bry, bra på ett sätt mindre bra på ett annat kanske men haha :) Och idag är det bara 88dagar kvar till jag och Hanna drar till Rhodos! Kommer bli grymt! life´s good!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

HIHIH, nu är det faktiskt bara 87 dagar ;)

2012-03-14 @ 19:30:32
Postat av: Matina

Saknar dig också <3

2012-03-16 @ 06:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0