Trött!

Ja jag är helt slut. Sitter här i sängen på jobbet, har sovande jour inatt. Alla sover så det är lugnt och jag passar på att plugga lite :) Fast det går väldigt trögt! Har iaf lyckats koppla in internet från mobilen till min dator eller hur man ska säga haha.. Så det blir lätt iaf att jag slutar plugga och läser bloggar eller sitter på facebook istället haha, inte bra.. 
 
En sak som jag måste fråga om utifall nån av er som läser vet och kan hjälpa mig. Nu har jag bytt p-piller för tredje gången och äter nu yaz. Sedan jag börja med dom känns det som om jag blivit en annan människa. Jag är påväg att börja gråta hela tiden, skulle väl inte säga att jag känner mig deprimerad men jag känner mig bara ledsen fast jag inte vet varför, vilket får mig att börja tänka och då typ komma på saker som är dåliga med mig vilket resulterar i att jag bara känner mig ivägen för folk fast jag egentligen vet att det inte är så. Det är så sjukt går inte att förklara? Någon som ätit dem och haft det liknande? För det måste vara dem det beror på? Kommer inte palla att fortsätta äta dem i så fall, tänker hålla ut i en karta sen ringer jag ungdomsmottagningen om det inte slutar, så här kan jag inte gå runt och ha det, för jag har hört att hormonerna som är i olika p-piller kan framkalla sånt här? Ska goola lite på det nu!
 
UPDATE: Nu när jag läst runt lite så är jag skräckslagen! Det är ju fan flera kvinnor som dött av dessa piller pga blodpropp. Och jag har ju gjort tester för att se om jag inte kan äta vissa piller eftersom folk i min släkt fått blodproppar av p-piller så jag kan ju ha anlag för det. Testet visade iaf att mina värden var bra så det borde inte vara någon fara. Men nu blir jag liksom orolig och vet inte vad jag ska göra. Sen vet jag att alla är olika och vissa piller funkar för vissa och för andra inte. Dem biverkningar jag tycker jag har är humörsvängningar(riktigt jobbiga), stel i kroppen och lite dålig i magen eller hur man ska säga haha plus att jag såklart åter igen små blöder lite typ hela tiden, iaf var tredje dag. Har inte ens käkat två rader på min första karta än men jag känner mig redan väldigt klyven i vad jag ska göra. Måste nog ringa barnmorskan och prata med henne. Funderar på det här med spiral och hur det fungerar? Det har jag mest bara hört bra om. Men är det lämpligt när man inte fått barn än osv, nej jag känner mig riktigt förvirrad, vet inte vad jag ska göra riktigt..
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Fin :)

Svar: tack fina du!
Nathalie

2012-10-20 @ 10:01:15
URL: http://matinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0