Söndag :)

Dags att köra sista jobbpasset för den här helgen då! 14-21.30 :) Var helt slut igår efter att ha sovit så få timmar på natten men det funkade.. Efter jobbet var vi bjudna till Jockes föräldrar som bjöd på grillat! Ååh så gott det var! Sen visade dem även gamla diabilder från när jocke var liten, han är så söt min älskling! Sen när vi kom hem på kvällen pluggade jag och sen stupa jag i säng typ. hann med lite tv-mys först. 
 
Idag har jag diskat och plockat lite i lägenheten, få ångest när jag ser tvättkorgen men hare verkligen inte tid just nu! Sen gjorde jag räkmackor och fixade iordning mig för dagen. Men nu måste jag skynda mig iväg till jobbet! :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0