Söndag

 
Ja nu har snart även halva oktober gått. Helt sjukt hur fort tiden rullar på. Idag har jag och jag och jocke varit tillsammans i 500 dagar alltså snart 1.5år. Också det helt sjukt vad fort det gått, men det är ju så det är när man har kul :) 
 
I fredags var ju jag och Hanna ut, satt först på Varda och drack strawberry daiquiri, så gott! Sen drog vi vidare till Pluto och dansade, kan nog vara den bästa utgången någonsin om man frågar mig, bara jag och min bästis och vi dansade bara och hade allmänt kul! Kvällen avslutades som alltid på donken och sen nattbussen hem igen. Igår var jag seg men mådde inte dåligt iaf :) 
 
Idag blir det jobb 13-21.30. Jocke jobbar ju också den här helgen så då passar det bra för mig att jobba också så går tiden lite fortare tills jag får pussa på min älskling igen. Min fästman, jag kunde inte vara lyckligare. Igår kväll när han ligger och håller om mig och snarkar i mitt öra så jag inte kan somna så måste jag ändå nypa mig i armen för att förstå att han har valt mig, att jag får ligga där bredvid honom, att han är min. Åh kärlek, underbara känsla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0